ეკრანის დაზღვევის სტანდარტული პირობები
ეკრანის დაზღვევის სტანდარტული პირობები
აღნიშნული წესები და პირობები წარმოადგენს შპს “აისითის” (ს/კ 406115797)(შემდგომში – „მოვაჭრე“) მიერ შემუშავებულ მობილურის ეკრანის დაზღვევის სტანდარტულ პირობებს.
წინამდებარე პირობები ავტომატურად ვრცელდება მომხმარებელზე და ხდება ძირითადი ხელშეკრულების ნაწილი იმ შემთხვევაში, თუ მომხარებელი, სავაჭრო ობიექტში მობილურ ტელეფონთან ერთად (ამ უკანაკსნელი შეძენილი ტელეფონისთვის) შეიძენს ეკრანის დამცავს და სავაჭრო ობიექტშივე, შეძენის მომენტში მოხდება დამცავის მოწყობილობაზე დაკვრა.
იმ შემთხვევაში, თუ მოხმარებელი სარგებლობს ეკრანის დაზღვევით, სადაზღვევო მომსახურებით სარგებლობა მიეთითება ნივთის ინიდივიდუალურ საგარანტიო პირობებში.
ვინაიდან, წინამდებარე პირობები განთავსებულია, მომხმარებელთათვის თვალსაჩინო ადგილზე, სავაჭრო ობიექტის სალაროს დახლთან, იგულისხმება, რომ მომხმარებელი გაეცნო წინამდებარე საზღევევო პირობებს, მიეწოდა ინფორმაცია მისთვის გასაგებ ენაზე, მკაფიოდ და ნათლად.
ეკრანის დაზღვევის პირობები ასევე განთავსებულია მოვაჭრის ვებ-გვერდზეც: https://icity.ge/insurance/
წინამდებარე საზღვევო პირობები მომხარებელს მიეწოდება მატერიალური ფორმით (ამობეჭდილი სახით) საგარანტიო პირობებთან ერთად და იგი არ საჭიროებს მომხარებლის მხრიდან ხელმოწერით დადასტურებას.
სადაზღვევო მომსახურების მისაღებად უნდა მიმართოთ შპს ‘’აისითი’’_ს სერვის ცენტრს: თბილისი, პეკინის გამზ. N39, სერვის ცენტრის ტელ: +995 32 218 50 18.
- ეკრანზე დაზღვევა ვრცელდება:
- პროდუქტის შეძენიდან 1 წლის განმავლობაში;
- თუ ეკრანის ბრონირებული დამცავი ნაყიდია და დაკრულია პროდუქტის შეძენისას.
- ეკრანი დაზიანებულია მექანიკურად ან გატეხილია, მათ შორის თუ ეკრანის გაუმართაობა გამოწვეულია სითხის მოხვედრით (ნებისმიერი ისეთი დაზიანების შემთხვევაში, რაც გამოწვეული იქნება მომხარებლის მიერ გაუფრთხილებელი ან დაუდევარი ქმედებით).
- დაზღვევის პირობები არ ვრცელდება:
- თუ პროდუქტს სერვის-ცენტრში წარმოდგენის მომენტში არ აქვს ეკრანზე ბრონირებული დამცავი (თუნდაც გატეხილ მდგომაროებაში);
- თუ პროდუქტზე დარღვეულია ქარხნული საგარანტიო სტიკერები (თუ უკვე არის გახსნილი ან და სხვა მომსახურება გაწეულია არასაგარანტიო სერვის-ცენტრში).
- თუ მოწყობილობაზე უკვე შეცვლილია ეკრანი სერვის-ცენტრში ან მესამე პირთა მიერ.
- კომპანია უფლებას იტოვებს, უარი განაცხადოს ეკრანის შეცვლაზე, თუ ეკრანი დაზიანებული იქნება მომხმარებლის არაკეთილსინდისიერი მოქმედების შედეგად (მაგალითად: მომხმარებელმა განზრახ დააზიანა ეკრანი)
ეკრანის დაზღვევასთან დაკავშირებული მნიშვნელოვანი საკითხები
რას გულისხმობს ეკრანის დაზღვევა?
თუ შეძენიდან ერთი წლის განმავლობაში დაგიზიანდებათ ეკრანი, ოფიციალური სერვის-ცენტრი შეგიცვლით მას სრულიად უფასოდ. ამ მომსახურების მიღება შესაძლებელია მხოლოდ ერთხელ საგარანტიო წლის ვადაში.
რა არის საჭირო ეკრანის დაზღვევის მისაღებად?
ჩვენთან ტელეფონთან ერთად უნდა შეიძინოთ ეკრანის ბრონირებული დამცავი, რომლის დაკვრაც უნდა მოხდეს ადგილზე, რის შემდეგაც დაზღვევა ამოქმდედდება.
რა ხარისხის ეკრანით შეიცვლება?
სერვის-ცენტრი დაზიანებულ ეკრანს შეგიცვლით ახალი ორიგინალი ეკრანით.
რა ვადებში მოხდება ეკრანის შეცვლა?
სერვის-ცენტრის მიერ ეკრანის შეცვლა მოხდება 5 სამუშაო დღის ცადაში, თუ აღნიშნული ეკრანი სერვის-ცენტრს ექნება მარაგში, ხოლო თუ ეკრანი სერვის-ცენტრს არ აქვს ადგილზე მოხდება მისი შეკვეთა. შეკვეთის შემთხვევაში ახალი ეკრანის მოწოდებას სჭირდება 20-30 სამუშაო დღემდე ვადა.
რა ხდება თუ მიწევს მომსახურების ლოდინი და მჭირდება დროებითი ტელეფონი?
ამ შემთხვევაში ჩვენ შემოგთავაზებთ ტელეფონს დროებით მფლობელობაში, რომლის გამოყენებასაც შეძლებთ თქვენს ტელეფონზე მომსახურების დასრულებამდე.
რა უნდა გავაკეთო მხოლოდ ბრონის დაზიანების შემთხვევაში?
ჩვენს ფილიალებში შეძლებთ ახალი ბრონის შეძენასა და დაკვრას, რის შემდეგაც დაზღვევაც გაგრძელდება.
22.07.2024 წლის რედაქცია